preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Turnić" Rijeka

Login
Tražilica
e-Dnevnik

Kalendar
« Rujan 2017 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Grad Rijeka

Anketa
Vaš omiljen predmet je:

















Carnet
Novosti i press kutak :: Novosti :: Vijesti
22.09.2017. 09:29
Webinar: The Complete Beginner’s Guide to Interactive Student Notebooks
U četvrtak, 28. rujna 2017. godine od 19 do 20 sati Hrvatsko udruženje profesora engleskog u suradnji s CARNetom održat će webinar pod nazivom The Complete Beginner’s Guide to Interactive Student Notebooks. Webinar je prvenstveno namijenjen učiteljima i nastavnicima engleskog jezika, ali i učiteljima i nastavnicima drugih predmeta koji bi htjeli promijeniti praksu korištenja uobičajenih bilježnica u svojoj nastavi.

21.09.2017. 13:47
CARNet potpisao ugovor za izradu 72 e-lektire
Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet u sklopu nacionalnog pilot projekta „e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola“ potpisala je Ugovor o nabavi usluge izrade 72 e-lektire. Ugovor je potpisan s dobavljačem Bulaja naklada d.o.o., a potpisali su ga ravnatelj CARNeta Goran Kezunović i direktor Bulaja naklade d.o.o. Zvonimir Bulaja. 

15.09.2017. 13:39
Razvoj generičkih kompetencija učenika u projektu ATS2020
Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet poziva sve zainteresirane na prezentaciju pokusne primjene modela projekta ATS2020 (Assesment of Transversal Skills 2020), koja će se održati u petak 22. rujna 2017. godine u prostorijama CARNeta, Josipa Marohnića 5, Zagreb. 

12.09.2017. 15:11
GrowCERT: projekt CARNetovog Nacionalnog CERT-a
S ciljem jačanja kapaciteta Nacionalnog CERT-a i poboljšanja suradnje na nacionalnoj i europskoj razini CARNet je pokrenuo projekt pod nazivom  GrowCERT . Projekt u vrijednosti od gotovo 985 000 eura sufinanciran je sredstvima Europske komisije putem Instrumenta za povezivanje Europe (CEF - Connecting Europe Facility).

08.09.2017. 14:59
CARNet održao webinar za ravnatelje o strateškom planiranju za razvoj digitalne zrelosti škola
Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet u sklopu nacionalnog pilot projekta „e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola“ održala je, u četvrtak 7. rujna 2017. godine, još jedan u nizu edukativnih webinara na temu podrške ravnateljima u razvoju digitalne zrelosti škola kroz strateško planiranje.

08.09.2017. 09:00
Glasajte za projekt e-Škole na I-LINC platformi
Otvorena europska platforma I-LINC koja omogućuje povezivanje sa svim dionicima zainteresiranim za poboljšanje zapošljivosti mladih i poduzetništva te modernizaciju obrazovanja uz pomoć informacijsko-komunikacijske tehnologije, uvrstila je CARNetov pilot projekt „e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola“ u bazu izvanrednih inicijativa na području razvoja digitalnih vještina.

07.09.2017. 13:02
Počele prijave na natjecanje Dabar 2017
Hrvatska i ove godine organizira natjecanje iz informatike i računalnog razmišljanja Dabar. Natjecanje će se održati od 13. do 17. studenoga na CARNetovom sustavu Loomen uz obavezno korištenje AAI@EduHr elektroničkog identiteta. Prijave su otvorene do 1. studenoga 2017. godine.

06.09.2017. 12:20
Javni poziv školama za sudjelovanje u projektu ProMikro
CARNet, Institut za Razvoj i Inovativnost Mladih - IRIM i Ministarstvo znanosti i obrazovanja predstavili su veliki projekt ProMikro kojemu je cilj uvođenje digitalne pismenosti u različite nastavne predmete i izvannastavne aktivnosti uporabom mikroračunala. Na zajedničkoj konferenciji za medije održana je i interaktivna demonstracija programiranja s pomoću micro:bita.

05.09.2017. 17:14
Otvorene prijave i objavljen preliminarni program CUC-a 2017
Prijave za 19. CARNetovu korisničku konferenciju CUC 2017 koja će se održati od 8. do 10. studenoga 2017. godine u hotelima Valamar Lacroma i Valamar President u Dubrovniku su otvorene.

31.08.2017. 13:16
CARNet sponzor ovogodišnje FSec2017 konferencije o informacijskoj sigurnosti
U Hrvatskom narodnom kazalištu u Varaždinu 7. i 8. rujna 2017. godine održat će se FSec2017, najvažnija nezavisna konferencija o informacijskoj sigurnosti u Hrvatskoj i regiji.  Podršku ovogodišnjoj konferenciji kao jedan od sponzora pružila je i Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet osiguravajući opremu, kadar, bežičnu infrastrukturu te prijenos i snimanje događaja.

Raspored sati

Vremenik pismenih ispita

Informacije za roditelje

Radno vrijeme službi

Zvončari

Čakavski rječnik

Prijatelji

Lukin portal

Hrabri telefon

Na današnji dan

Portal edu.hr

Učilica

Prometna učilica

e- Lektira

online enciklopedija

Toni Milun

Tražilice

Google

Yahoo

Računi e-pošte

Carnet webmail

Gmail

Yahoo mail

Windows Live Hotmail

Freemail Net.hr

Slobodno vrijeme

Facebook     Twitter

You Tube

Iz našeg kraja

rijekadanas.com

korzo.net

Portali i e-novine

novilist.hr Jutarnji list.hr

tportal.hr Dnevnik.hr

Indeks.hr net.hr

 24sata.hr    Sportske novosti

Brojač posjeta
Ispis statistike od 1. 4. 2015.

Ukupno: 244502
Ovaj mjesec: 7958
Ovaj tjedan: 2066
Danas: 106
Školsko učenje

ŠKOLSKO UČENJE - složena psihička aktivnost kojom  učenik stječe nekim programom  propisano znanje;

 

 

UČENJE – sastoji se u usvajanju smislenog gradiva i u stjecanju psihičkih i psihomotornih vještina i navika;

  • psihička aktivnost,  racionalna organizacija učenja i u prvom redu psihološki  problem;
  • treba ga riješiti postavljajući dva osnovna pitanja:

 1. KAKO organizirati učenje da uz najmanje truda i  vremena se što više toga nauči i to znanje što dulje zadrži; 

 2. KAKO naučiti da naučeni materijal ne bude “mrtvi materijal”

                                

FAKTORI:  - pedagoške sposobnosti nastavnika, te 3 velike skupine faktora:

  • one koji zavise od onoga koji uči;
  • one koji zavise od okolnih prilika u kojima se uči;
  • one koji zavise od pomagala i tehnika uč.;

 

Svatko na temelju vlastitog iskustva zna da nešto puno brže i bolje nauči ako se voljno KONCENTRIRAMO (saberemo) – NAVIKA KONCENTRACIJE U RADU

 

 

USPJEŠNO UČENJE:

  1. INTERES ( s lakoćom pamtimo ono što nas zanima, privlači, veseli; on nam smanjuje zamor)
  2. IZBOR PREDMETA(  prema našim sklonostima i sposobnostima – svaki rad kojem ne vidimo smisao i ne znamo smisao, ne zanima nas i  težak je rad, rezultati su slabi;)
  3. psihičkom pripremom može se pobuditi zanimanje i prema onim predmetima koji nas na prvi pogled ne interesiraju, a SREDSTVO za to je JASNO postavljanje CILJA i pronalaženje SMISLA;
  4. POZITIVNE EMOCIJE– uvjerenje u uspjeh, sigurnost da ćemo započeto gradivo uspješno savladati, pomisao na zadovoljstvo koje ćemo imati kada dobijemo dobru ocjenu i sl.; treba se čuvati loših AUTOSUGESTIJA (malodušnosti, straha, sumnje u uspjeh, dojam da ne možemo;)
  5. SISTEMATSKA KONTROLA (MEHANIČKO – bez razumijevanja, SMISLENO učenje- jedino ono ima vrijednost)
  6. VANJSKI ČINIOCI
  7. TEHNIKE I POMAGALA: PLAN – dobro ga je izvjesiti na vidljivo mjesto kako bi djelovalo na našu savjest i u nama razvijao AUTODISCIPLINU i RED
  8. METODE:
  • GLOBALNA – ućenje većih cjelina namah;
  • FRAGMENTALNA –učenje dio po dio;
  • SLOŽENA– kombinacija prethodne dvije;

 

Kao i u svakom poslu tako i kod učenja radni uspjeh je u zakonitom odnosu prema:

 

TRAJANJU I TEMPU UČENJA-RADA:

  • npr. početna faza učenja je sporija i s najmanje učinkovitosti – poslije UVODNOG ugrijavanja efekt se povećava do max., a onda zbog umora rezultati se smanjuju ( u mahu ne učiti više od 1-2 sata)

 

PONAVLJANJE

  • način- odlučna važnost vremenskog razmaka među sukcesivnim ponavljanjem;
  • sam proces pamćenja ne dostiže svoj max. neposredno nakon samog učenja, nego kasnije;
  • na dva načina: 1. ponovno čitati sam tekst iz knjige

                                    2. samostalno obnavljanje gradiva bez pomoći;

 

ZABORAVLJANJE - s početka brže pa sve sporije ( u početku zaboravljamo relativno više nego kasnije u istom razdoblju; prvo ponavljanje nakon 4 dana, 10, 30 i 80 dana)

 

 

INDIVIDUALNO UČENJE: tempo rada je određen osobinama onoga koji uči;

 

 

KOLEKTIVNO UČENJE:

  • mogu se lakše savladati teže partije;
  • može se osvijetliti i prodiskutirati gradivo;
  • diskusija i uzajamno ispitivanje pozitivno djeluju na bistrenje pojmova i na vještinu jezičnog oblikovanja stečenih znanja;
  • konačno: rad u kružoku daje mogućnost svakom učeniku da omjeri svoje znanje sa svojim kolegama;
  • pobuđuje natjecanje i radni elan;

 

L. Kulaš-Jutrović, prof.

preskoči na navigaciju