preskoči na sadržaj

Osnovna škola Turnić Rijeka

Login

Šetnja školom

Tableti 2020.g.

Tražilica

Tableti - razne upute

Kalendar
« Travanj 2021 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Grad Rijeka

Anketa
Vaš omiljen predmet je:

















Carnet
CARNET
16.04.2021. 18:02
INFO Najava radova – HT – vise zupanija – 21.04.2021.g., 00:00 – 02:00h
Postovani, U srijedu 21.04.2021.g. izmedju 00:00 i 02:00h zbog radova u mrezi pruzatelja usluga Hrvatskog Telekoma doci ce do 30 minutnog prekida mrezne povezanosti ustanova clanica CARNET-a spojenih navedenim pruzateljem ... The post INFO Najava radova – HT – vise zupanija – 21.04.2021.g., 00:00 – 02:00h appeared first on CARNET .

16.04.2021. 13:45
Istraživanje tržišta – nabave mrežne opreme za okosnicu CARNET mreže i CARNET podatkovne centre
U sklopu II. faze programa ,,e-Škole: Cjelovita informatizacija procesa poslovanja škola i nastavnih procesa u svrhu stvaranja digitalno zrelih škola za 21. stoljeće" Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNET ... The post Istraživanje tržišta – nabave mrežne opreme za okosnicu CARNET mreže i CARNET podatkovne centre appeared first on CARNET .

12.04.2021. 18:02
INFO Najava radova – Zadarska zupanija 15.04.2021. od 16:00-17:00h
Postovani, U cetvrtak, 21. travnja 2021.g., pruzatelj usluga Odasiljaci i veze d.o.o. u suradnji sa CARNET-om izvrsiti ce nadogradnju medjugradske veze uslijed cega ce, u najavljenom intervalu, doci do 15 ... The post INFO Najava radova – Zadarska zupanija 15.04.2021. od 16:00-17:00h appeared first on CARNET .

08.04.2021. 12:21
Nabava usluge izrade, organizacije i provedbe online oblika obrazovanja
Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNET provodi postupak javne nabave usluge online oblika obrazovanja. Cilj predmeta nabave je izrada online obrazovnih sadržaja te organizacija i provedba online obrazovanja odgojno-obrazovnih ... The post Nabava usluge izrade, organizacije i provedbe online oblika obrazovanja appeared first on CARNET .

02.04.2021. 10:32
Webinar: "Loomen – Praćenje napretka"
U četvrtak, 15. travnja 2021. godine s početkom u 13 sati nastavljamo edukaciju korisnika s webinarom pod nazivom "Loomen – Praćenje napretka". Peti u nizu webinara o Loomenu namijenjen je naprednijim ... The post Webinar: "Loomen – Praćenje napretka" appeared first on CARNET .

01.04.2021. 13:10
Besplatna online edukacija za žene u sklopu projekta Work in tech
Žene su vrijedan resurs u IT sektoru, a Vi ste žena koja želi steći vještine i znanja potrebne za početak ili napredovanje u IT karijeri? Željni ste znanja koja bi ... The post Besplatna online edukacija za žene u sklopu projekta Work in tech appeared first on CARNET .

29.03.2021. 15:46
Najavljujemo ovogodišnji Znanstveni piknik
Ove godine održat će se jubilarno deseto izdanje Znanstvenog piknika – događanja kojemu je glavni cilj popularizirati znanost među širom populacijom s posebnim fokusom na učenike. Znanstveni piknik organizirat će ... The post Najavljujemo ovogodišnji Znanstveni piknik appeared first on CARNET .

26.03.2021. 14:54
Istraživanje tržišta – nabava sustava za jednostavnu autentifikaciju (FI)
U sklopu II. faze programa ,,e-Škole: Cjelovita informatizacija procesa poslovanja škola i nastavnih procesa u svrhu stvaranja digitalno zrelih škola za 21. stoljeće" Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNET ... The post Istraživanje tržišta – nabava sustava za jednostavnu autentifikaciju (FI) appeared first on CARNET .

26.03.2021. 13:52
CARNET nastavlja provedbu virtualnih radionica
Nastavljamo s ciklusom virtualnih radionica namijenjenih odgojno-obrazovnim djelatnicima koji žele saznati više o pripremi i provedbi videokonferencijske, virtualne i kombinirane nastave, upoznati se sa sadržajima i uslugama koje izrađuje CARNET ... The post CARNET nastavlja provedbu virtualnih radionica appeared first on CARNET .

25.03.2021. 09:31
Istraživanje tržišta – Poziv na sastanak
Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNET planira započeti postupak javne nabave sigurnosnih komponenti za zaštitu prometa elektroničke pošte i Internet prometa svih škola u sklopu II. faze programa ,,e-Škole: ... The post Istraživanje tržišta – Poziv na sastanak appeared first on CARNET .

Raspored sati

Informacije za roditelje

Vremenik pismenih ispita

Radno vrijeme službi

Zvončari

Čakavski rječnik

Prijatelji

Lukin portal

Hrabri telefon

Na današnji dan

Portal edu.hr

Učilica

Prometna učilica

e- Lektira

online enciklopedija

Toni Milun

Tražilice

Google

Yahoo

Računi e-pošte

Carnet webmail

Gmail

Yahoo mail

Windows Live Hotmail

Freemail Net.hr

Slobodno vrijeme

Facebook     Twitter

You Tube

Iz našeg kraja

rijekadanas.com

korzo.net

Portali i e-novine

novilist.hr Jutarnji list.hr

tportal.hr Dnevnik.hr

Indeks.hr net.hr

 24sata.hr    Sportske novosti

Brojač posjeta
Ispis statistike od 1. 4. 2015.

Ukupno: 857144
Ovaj mjesec: 6116
Ovaj tjedan: 2800
Danas: 403
Upravljanje školom

 

ŠKOLSKI ODBOR

 

Školom upravlja Školski odbor.

 

Školski odbor ima sedam članova.

 

Šest članova Školskog odbora imenuje i razrješuje kako slijedi:

- Učiteljsko vijeće iz reda učitelja i stručnih suradnika (dva člana Školskog odbora),

- Vijeće roditelja iz reda roditelja učenika koji nije radnik škole (jednog člana Školskog odbora), 

- osnivač samostalno (tri člana Školskog odbora).

Jednog člana Školskog odbora bira i razrješuje radničko vijeće.

 

Dana 10. travnja 2017. godine održana je 1. konstituirajuća sjednica Školskog odbora. Mandat članovima Školskog odbora traje 4 godine, a počinje teći od dana konstituiranja Školskog odbora.
 
 
Članovi Školskog odbora su:
 
  1. Damir Čović (iz reda učitelja i stručnih suradnika)
  2. Marija Illich Grbeša (iz reda učitelja i stručnih suradnika)
  3. Danijela Ivošević Jelušić (iz reda roditelja)
  4. Sidonija Grabar (predstavnik radnika škole)
  5. Sandro Blasich (predstavnik osnivača)
  6. Nevenka Česal (predstvanik osnivača)
  7. Davor Kolarić (predstavnik osnivača)

 

 

 

Predsjednik Školskog odbora je Damir Čović.

 

Školski odbor radi na sjednicama koje priprema (zajedno s ravnateljicom) i vodi predsjednik Školskog odbora, a na kojima se rješavaju pitanja važna za poslovanje Škole.

 

VIJEĆE RODITELJA

 

Vijeće roditelja je savjetodavno tijelo. Sastavljeno je od predstavnika roditelja učenika razrednih odjela Škole.

  • daje mišljenje o prijedlogu školskog kurikuluma, godišnjeg plana i programa rada,
  • raspravlja o izvješćima ravnatelja o realizaciji školskog kurikuluma, godišnjeg plana i programa rada Škole,
  • razmatra pritužbe roditelja u svezi s odgojno-obrazovnim radom,
  • predlaže mjere za unapređenje odgojno-obrazovnog rada,
  • predlaže svog člana u Školski odbor na način utvrđen Statutom,
  • raspravlja i o drugim pitanjima značajnim za rad Škole.

 

Članovi Vijeća roditelja su:

 

  1. (1.a)
  2. (1.b)
  3. Adriana Licardo Luketić (2.a)
  4. Nikolina Smojver (2.b)
  5. Patricija Nikolaus (3.a)
  6. Silvija Sabljak (3.b)
  7. Dunja Škrtić Klincov (4.b)
  8. Ksenija Ivanac (4.b)
  9. Tomislav Milković (5.a)
  10. Ana Adam Širola (5.b)
  11. Irena Tonsi (5.c)
  12. Bojana Diklić (6.a)
  13. Sandra Superina (5.b)
  14. Maja Čugelj (7.a)
  15. Ivana Piljanović (7.b)
  16. (7.c)
  17. Ljubica Predovan Kulišek (8.a)
  18. Biljana Žutelija (8.b)

 

Predsjednica Vijeća roditelja je Adriana Licardo Luketić, a zamjenica predsjednice je Patricija Nikolaus.

Sjednicu Vijeća roditelja priprema i saziva predsjednik, a poziv se obavezno dostavlja ravnateljici Škole.

 

STRUČNA TIJELA ŠKOLE

 

- Učiteljsko vijeće

- Razredno vijeće

- Razrednik

 

UČITELJSKO VIJEĆE

 

Učiteljsko vijeće čine učitelji i stručni suradnici Škole.

 

  1. Andrušić Josipa
  2. Banjavčić Grudić Andreja
  3. Baturina Lada
  4. Čalić Nina
  5. Čović Damir
  6. Ćelap Sergej
  7. Đikić Besima
  8. Golić Ljiljana
  9. Grabar Sidonija
  10. Illich Grubeša Marija
  11. Jerković Tamara
  12. Jurkotić Romana
  13. Komadina Snježana
  14. Kralj-Smirčić Jelena
  15. Kukić Katalinić Sanja
  16. Kulaš-Jutrović Ljiljana, ravnateljica
  17. Laginja Martina
  18. Malnar Zidarić Marija, stručni suradnik
  19. Matijević Dijana
  20. Matković Nina
  21. Mikulić Margareta
  22. Ojdanić Amela
  23. Pean Ivo
  24. Pajalić Jasmina
  25. Peranović Lucija
  26. Peruč-Šuša Nives
  27. Potočnjak-Bilić Sanja
  28. Pranješ Ivo
  29. Rabak Vesna
  30. Rafaj-Kostelić Anita
  31. Rešetar Jakšić Irena
  32. Rubeša Bernardica
  33. Sandalj Jasna, stručni suradnik
  34. Skokan Bosiljka
  35. Stanišić Silvia
  36. Šanko Trope Iva
  37. Širol Robert
  38. Šuljić Ljubica
  39. Višnić Svjetlana
  40. Vodanović Maja
  41. Vukoša Petra
  42. Znaor Milohnić Ana

 

 

ADMINISTRATIVNO I TEHNIČKO OSOBLJE

 

Škola ima tajnicu, računovotkinju, domara, kućnog majstora, kuharicu i spremačice.

 

Tajnica: Monika Turković, mag. iur., obavlja opće, pravne, kadrovske poslove, poslove vođenja i čuvanja pedagoške dokumentacije i evidencije, surađuje s organima upravljanja, pravosudnim organima i tijelima državne uprave i drugim javnim organima i tijelima.

Računovotkinja: Gordana Galić, dipl. oec., obavlja računovodstvene i knjigovodstvene poslove (obračun plaća, vođenje blagajničkog poslovanja, vođenje financijskog knjigovodstva i sl.).

Domar: Ivan Barkidžija, zadužen za poslove tehničkog održavanja i rukovanja opremom i uređajima školske zgrade.

Kućni majstor: Damir Miškulin, zadužen za poslove tehničkog održavanja i rukovanja opremom i uređajima školske zgrade.

Kuharica: Zekira Husaković zadužena za pripremu i podjelu školske marende i ručkova u produženom boravku škole.

Spremačice: Asima Harbaš, Gordana Vukšić, Zorica Grabovac, Marija Batković, Ruža Turk zadužene za poslove održavanja čistoće Škole i okoliša.

 

preskoči na navigaciju