I ove školske godine imamo CODE CLUB u našoj školi.
Od školske godine 2019./2020. u našoj školi provodi se izvannastavna aktivnost programiranja, koja nosi naziv "Programeri GameRI".
Kurikulum će pokrivati teme iz programskog jezika Scratch kroz novootvoreni CODE CLUB pri našoj školi, koji će voditi učiteljica informatike Josipa Andrušić. U skoroj budućnosti pridružiti će nam se i studenti volonteri Odjela za Informatiku Sveućilišta u Rijeci.
Radionice će se održavati u dvije grupe u učionici broj 13.:
A grupa (2.razredi) : četvrtak 4. sat u jutarnjoj smjeni (od 10:45 do 11:35)
B grupa (5.a, 6.b, 7.b): svaki četvrtak 7. sat (od 13:15 do 14:15)
GameRi će u toku godine ići i u nekoliko posjeta izvan škole, pa će tako posjetiti Dom mladih, Udrugu Kulturni front iz Opatije, Odjel za Informatiku Sveučilišta u Rijeci..., ukratko upoznat ćemo društvene igre koje nam razvijaju logičko mišljenje i strateško planiranje, ali i kreativnost kako bi kasnije mogli stvarati svoje vlastite računalne igre u programskim jezicima.
Upoznat ćemo se i sa šahom kroz početne lekcije online škole šaha te se okušati u šahovskoj borbi protiv računala. Proučit ćemo i svijet Minecraft Education. Puno toga nas očekuje...
GameRI kurikulum:
Društvene igre: Šah, Ligretto, Jungle Speed, Catan, Azul, Dixit, Pandemic, i još mnoge druge...
Modul Scratch - CODE CLUB
Minecraft Education
Arduino
MicroBit
Upoznajemo Arduino i stvaramo novu društvenu igru
Autor: Josipa Andrušić, 3. 6. 2021. 18:45
Tijekom školske 2020. /2021. godine učiteljica Informatike Josipa Andrušić, bila je za našu školu voditelj projekta Generacija Now čiji organizatori su Institut za razvoj i inovativnost mladih (IRIM) i Hrvatski Telekom (HT), a koji se provodi uz podršku Ministarstva znanosti i obrazovanja. Cilj projekta je poticati aktivno sudjelovanje djece i mentora u kreativnom rješavanju problema i učenju putem istraživanja, izradom kreativnih IoT projekata razičite složenosti.
U sklopu projekta sudjelovala je u osnovnoj i naprednoj edukaciji mentora te je mentorirala dva tima učenika 8. razreda naše škole na čak dva kreativna natječaja i završnom natjecanju u znanju. Uključenjem u ovaj projekt te ispunjavanjem svih godišnjih projektnih aktivnosti po ugovoru, naša škola primila je donaciju u IoT opremi baziranoj na Arduino platformi u vrijednosti od oko 6500,00kn.
[više]Naše iskustvo u Minecraft svijetu
Autor: Josipa Andrušić, 24. 5. 2021. 18:41
Ekipa učenika , koji pohađaju izvannastavnu aktivnost programeri GameRI , sudjelovala je u ožujku na natjecanju u stvaranju školskih lekcija u Minecraftu. Minecraft Education Edition je platforma za učenje temeljena na igri. Promovira kreativnost, suradnju i rješavanje problema u digitalnom okruženju. Koriste je učitelji u više od 115 zemalja, i to za različite predmete unutar školskog kurikuluma.
Na natjecanju u edukativnoj igri Minecraft Education Edition, MineClass 2021, u organizaciji Microsoft Hrvatska i Digital School Slovenia sudjelovao je 21 tim iz cijele Hrvatske. Natjecanje je obuhvatilo sve predmete koji se poučavaju u osnovnoj školi.
[više]E-čišćenje e-otpada
Autor: Josipa Andrušić, 29. 10. 2020. 22:09

Prijavili smo se na akciju čišćenja virtualnog i e-otpada (električnog i elektroničkog) u sklopu obilježavanja Međunarodnog dana ljudske solidarnosti (20. prosinca 2020.)
Udruga Žmergo u suradnji s Gradom Rijekom pozvali su nas da iz svojih domova ili škola prikupimo e-otpad u sklopu projekta „Izobrazno-informativne aktivnosti o održivom gospodarenju otpadom - obilježavanje datuma vezanih uz zaštitu okoliša “
Zašto? pročitajte pod Opširnije
[više]Mala Akademija financija - rezultati natječaja
Autor: Josipa Andrušić, 15. 6. 2020. 15:54
Učenici petih , šestih i sedmih razreda u velikom su se broju uključili u projekt Mala akademija financija - kojim učenici diljem Hrvatske razvijaju svoje znanje o financijskoj pismenosti
Prema kriterijima projekta učenici su nakon kratke edukacije o financijskoj pismenosti pisali esej o tome koliko je važna financijska pismenosti pod mentorstvom učiteljica Sanje Potočnjak Bilić, karoline Mesić i učiteljice Josipe Andrušić.
Projekt je trebao imati tri etape :
1. Ispunjavanje kviza/ankete o financijskoj pismenosti
2. Pisanje eseja na temu Zašto je važna financijska pismenost?
3. Održavanje radionica u školi u organizaciji organizatora.
4. Kreativno predstavljanje teme financijske pismenosti uz pomoć digitalnog alata.
Zbog situacije uzrokovane virusom došlo je do nekih promjena. Organizatori su istaknuli žaljenje ( u cjelosti ga pogledajte na sljedećoj poveznici ) što nema izravnog druženja u učionicama, no zato su pripremili edukativno predavanje kojim žele učenicima približiti sve te čudne financijske pojmove.
Edukativno predavanje potražite ovdje. Poveznica istječe za sedam dana. Mi smo je pogledali u našim virtualnim učionicama.
U drugi krug su prošle obje grupe
EDU Financijeri s učiteljicama Karolinom Mesić i Josipom Andrušić
te će organizatori učenike koji su sudjelovali nagraditi utješnim nagradama koje uskoro stižu u školu.
I naravno sljedeće godine se opet prijavljujemo .
,,Kako postati zeleni potrošač?“ - sudjelovanje u natječaju
Autor: Josipa Andrušić, 31. 3. 2020. 14:38

Početkom ožujka, članovi izvannastavene aktivnosti programeri GameRI i dodatne nastave Informatike sa mentoricom Josipom Andrušić prijavili su se na natječaj kojeg je povodom obilježavanja Svjetskog dana prava potrošača raspisalo Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta u suradnji s Ministarstvom znanosti i obrazovanja.
Tema natječaja za osnovne i srednje škole bila je ,,Kako postati zeleni potrošač?“. Natječajem se želi potaknuti mlade da u svrhu zaštite planeta za sadašnje i buduće generacije razmisle na koji način se može promijeniti način potrošnje tako da se prednost daje proizvodima proizvedenim na održivi način, odnosno onima koji su dobiveni uporabom manje količine resursa i smanjenjem negativnih učinaka na okoliš. Natječaj je bio otvoren od 11. veljače do 02.ožujka 2020. Obilježavanje Svjetskog dana prava potrošača bilo je planirano za 16.ožujka, no otkazano je zbog korona virusa.
Iako nismo dobili glavnu nagradu pametnu klupu za školu, iznimno smo sretni i zadovoljni što je naš digitalni rad - prezentacija u digitalnom alatu Canva uvrštena u zbornik školskih radova Ministarstva gospodarstva na temu održive potrošnje, a možete je pogledati na sljedećoj poveznici.
Zbornik u cijelosti možete pogledati na sljedećim poveznicama zbornik HR ili zbornik na engleskom jeziku.
Osim prezentacije za prijavu na natječaju osmislili smo niz aktivnosti koje smo uvrstili u školski kurikulum za ovu i sljedeću školsku godinu , obzirom na važnost i aktualnost teme .
Prijavnica je dostupna na poveznici.
[više]Obilježavanje Svjetskog dana igre 6.2.2020.
Autor: Josipa Andrušić, 26. 2. 2020. 13:19
Za obilježavanje Svjetskog dana igre imali smo u planu na nastavu donijeti različite društvene igre (Azul, Uno, Pet sekundi, Alias, Čovječe ne glupiraj se, Ligretto i druge) kako bi uz međusobnu pomoć i pomoć svojih učiteljica, razvijali umijeće igranja društvenih igara, natjecateljski duh i spretnost u korištenju pravila društvenih igara.
Nažalost u veljači nas je iznenadila epidemija gripe koja je i učiteljice i učenike zaustavila u realizaciji planiranog. Stoga su tek u četvrtak, 20. veljače 2020., učenici polaznici izvannastavne aktivnosti GameRI OŠ Turnić proslavili Svjetski dan igre igrajući online igre koje potiču i razvijaju vještinu rješavanja problema.
Učenici su ovom aktivnosti dokazali da međusobnom suradnjom, kroz igru i zabavu, najbolje pokazuju svoju kreativnost ali i zajedništvo kojim uspješno rješavaju svaki zadani problem.
Mala akademija financija - sudjelovanje u natječaju
Autor: Josipa Andrušić, 14. 2. 2020. 00:42
Riješili smo početne aktivnosti za prijavu na natječaj Male akademije financija koja se odvija pod pokroviteljstvom MZO-a, UMFo-a i AZOO a u organizaciji Večernjeg lista d.o.o.
1. Osnovali smo dva tima :
TIM EDU FINANCIJERI (tim 17.učenika sedmog razreda) mentori: učiteljice Josipa Andrušić i Karolina Mesić
TIM EDU PODUZETNICI (tim 21.učenika 5. i 6. razreda) mentori: učiteljice Sanja Potočnjak-Bilić i Josipa Andrušić
Popunili smo prijavnicu te riješili kviz o osnovama financijske pismenosti te smo nakon kratkog upoznavanja s temom Financijske pismenosti koju je održala učiteljica Josipa Andrušić napisali svoje eseje na temu Zašto je važna financijska pismenost .
I čekamo rezultate drugog kruga....Držite nam palčeve...
[više]Programeri GameRI dobili microbit računala
Autor: Josipa Andrušić, 4. 2. 2020. 13:14
Tijekom siječnja micro:bitovi podijeljeni su učenicima naše škole koji pohađaju izvannastavnu aktivnost programeri GameRI. Oni učenici čiji roditelji su potpisali suglasnost o preuzimanju zadržali su micro:bitove na korištenje do kraja školske godine.
Uvodne radionice o tome kako koristiti dobivene micro:bitove učenici su prošli na satovima izvannastavne aktivnosti programeri GameRI uz učiteljicu Josipu Andrušić.
https://makecode.microbit.org/#
Edukativni materijali su dostupni i online na Izradi! edukacijskom web portalu gdje možete pogledati kako koristiti mikroračunala u raznim nastavnim predmetima, educirati se o osnovama korištenja mikroračunala (osnovni i napredni materijali), a možete pogledati i razne kreativne projekte s micro:bitom.
Svi sudionici projekta, kao i drugi zainteresirani mogu na micro:bit Forumu diskutirati, objavljivati nove informacije i tražiti rješenja ako imaju poteškoća u korištenu opreme.
[više]Izvješće Code Week 2019
Autor: Josipa Andrušić, 23. 1. 2020. 02:11
Prihvatili smo izazov te smo se prijavili na 4 All Challenge
Putem našeg koda za participaciju cw19-Fi5q5 , promovirali smo aktivnosti programiranja i ostalim školama u Hrvatskoj ali smo uz pomoć naših učiteljica koje su osnivači eTwinnig projekata ( učiteljice Dijane Matijević, Margarete i Amele Ojdanić) kroz projekte The Olive Tree, Nature is so cool i Our school canteen uključili i ostale zemlje s kojima surađujemo na projektima . Rezultat zajedničkog rada u promociji programiranja i početnih koraka u programiranju je certifikat izvrsnosti u provođenju međunarodnog projekta Code Week 2019. Obavijest o pobjedniku pogledajte na sljedećoj poveznici .
Više o izazovu na : https://codeweek.eu/codeweek4all
[više]Božićne čestitke
Autor: Josipa Andrušić, 14. 12. 2019. 00:20
Učenici polaznici izvannastavne aktivnosti programeri GameRI žele vam Sretan i blagoslovjen Božić i Novu 2020.godinu.
Pogledajte odabrane novogodišnje čestitke nastale u Scratch programskom jeziku.
Dario Dujmović 7.a
Ema Budić, 6.b
Mlađa grupa GameRI 4.a
[više]
"Australski božićni kutak" - Sudjelovanje u projektu Australske ambasade
Autor: Josipa Andrušić, Karolina Mesić, 13. 12. 2019. 22:52
Sudjelovanje u projektu Australske ambasade
Nakon izrade digitalnog australskog kutka u alatu Genially i naša informatička učionica dobila je i Australski božićni kutak. GameRi su tako pokazali kako osim što vole istraživati i pronađene informacije prikazati u digitalnom okružju , mogu biti i kreativni. Pogledajte naš digitalni plakat i naučite nešto o posebnostima Australije ili prošetajte do informatičke učionice.
Sudjelovanje učenika na radionici Igre za poticanje algoritamskog razmišljanja
Autor: Josipa Andrušić, 2. 12. 2019. 09:45
U petak, 15.11.2019. učenici Osnovne škole Turnić sudjelovali su na radionici u sklopu STEM: Danas za sutra 2 konferencije.
Tema radionice je EU Projekt GLAT: Igre za poticanje algoritamskog razmišljanja. Voditeljice radionice su: doc. dr. sc. Martina Holenko Dlab, Ivona Franković, mag. inf. et educ. inf., Marina Žunić, mag.educ.inf. (Sveučilište u Rijeci, Odjel za informatiku).
Učenici koji pohađaju izvannastavnu aktivnost programeri GameRI te učenici 4.a razreda su u organiziranoj pratnji učiteljica informatike, Karoline Mesić i Josipe Andrušić, autobusnim prijevozom posjetili Sveučilišni Kampus (gdje se radionica održala).
Cilj radionice i atmosferu iz sveučilišne učionice pogledajte pod Opširnije.
[više]Osnovan Code Club pri našoj školi
Autor: Josipa Andrušić, 27. 10. 2019. 23:11

U četvrtak 24.10. održana je prva Code Club radionica u našoj školi s čim je započelo djelovanje našeg Turnić Code Club-a. Krenuli smo sa Scratch modulom 1.
Radionice će voditi učiteljica informatike Josipa Andrušić, a povremeno volontirati i učiteljica informatike Karolina Mesić. U skoroj budućnosti pridružiti će nam se i studenti volonteri Odjela za Informatiku Sveučilišta u Rijeci.
Radionice će se održavati u dvije grupe u učionici broj 13.
O rasporedu radionica pročitajte više pod Opširnije ili na https://codeclubcroatia.org/o-nama/.
[više]Grupa programeri GameRI na CodeWeek2019
Autor: Josipa Andrušić, 26. 10. 2019. 22:44
I programeri GameRI su se uključili u međunardni projekt CODE WEEK 2019.
kroz dvije radionice :
1. Animirani nazivi školskih projekata za eTwinning ( 2 školska projekta The Olive Tree i Our school canteen ) - Scratch radionica za GameRi 4.razredi
2. Priprema , pozor, Scratch! ( GameRI viši razredi)
Prihvatili smo izazov te smo se prijavili na 4 All Challenge pa smo promovirali putem našeg koda za participaciju cw19-Fi5q5 , aktivnost i ostalim školama u HR, ali smo uz pomoć učiteljice Dijane Matijević koja je osnivač međunarodnog eTwinnig projekta The Olive Tree uključili i ostale zemlje s kojima surađujemo u Code Week 2019 (Portugal...) . Čekamo rezultate izazova - hoćemo li uspjeti uključiti preko 500učenika , bar tri zemlje i nekoliko samostalnih aktivnosti .
[više]
Posjet Domu mladih u sklopu obilježavanja Dječjeg tjedna
Autor: Josipa Andrušić, 23. 10. 2019. 11:01

U sklopu Dječjeg tjedna u Domu mladih, predstavnici mlađe skupine programera GameRI, imali su priliku sudjelovati u TABLETOP IGRAONICI. Članovi Udruge "Kulturni front" uvelu su nas u svijet modernih društvenih igara kao štosu Catan, Jungle Speed, Ligretto, Pandemic...
Pod Opširnije pogledjate kako smo se proveli, a bilo je zabavno, napeto, edukativno i zanimljivo. I naravno s nestrpljenjem očekujemo reprizu
#DomMladih #UcenjeKrozIgru #DjecjiTjedan
[više]Interaktivna šetnja školom
Autor: Josipa Andrušić, 14. 10. 2019. 23:15
Učiteljice informatike Karolina Mesić i Josipa Andrušić - su započele školsku godinu na način da su udružile svoje snage u poznavanju digitalnih alata (Thinglink, Genially, Emaze) te je nastala ova interaktivna šetnja školom Turnić.
Ovim radom su prezentirale opremljenost škole nastalu u sklopu ekspreimentalnog programa Škole za život MZO-a.
Klikom na sliku ili poveznicu možete pogledati kako izgledaju pojedine učionice i prošetati školom.
Učiteljice su na ovaj način motivirale učenike za savladavanje marketinških digitalnih alata u ovoj školskoj godini.
[više]« Svibanj 2023 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Učenicima, učiteljim... | ![]() |
![]() |
Sigurnost i zaštita ... | ![]() |
![]() |
Kazališta u Rijeci | ![]() |
> Hrvatsko narodno kaz... |
> Gradsko kazalište lu... |
> Hrvatski kulturni do... |
> Kulturni centar Kalv... |
![]() |
Muzeji u Rijeci | ![]() |
> Muzej grada Rijeke |
> Muzej moderne i suvr... |
> Prirodoslovni muzej ... |
> Pomorski i povijesni... |
> Peek & Poke - Retro ... |
> Državni arhiv u Rijeci |
![]() |
Galerije u Rijeci | ![]() |
![]() |
e-časopisi | ![]() |
![]() |