Učenici Škole na eTwinning projektu "Guess who I am? Carnival costumes"
Autor: Amela Ojdanić, Bosiljka Skokan, Dijana Matijević, 5. 3. 2017.
Učiteljice Bosiljka Skokan, Amela Ojdanić i Dijana Matijević uključile su se sa svojim učenicima u jedan „maškarani“ eTwinning projekt. Dvadeset učitelja iz različitih europskih zemalja dočaralo je karnevalske običaje svoje zemlje kroz niz aktivnosti, od crtanja, modeliranja i izrađivanja maski do samog maskiranja u tradicionalne ili moderne maske. Učenici su s lakoćom prihvatili čari karnevala i cijelu veljaču bili netko drugi... vitez, Spiderman ili gusar, sasvim je nebitno dokle god je zabavno. Pogledajte i uvjerite se...
Učenici prvog i trećeg razreda maskirali su se svakog petka, pekli fritule, sladili se, te uživali u svakojakim prigodnim aktivnostima. Izradili su moderne maske Kimmyja Cantrella, afričke maske, crtali jedni druge u kostimima, učili o običajima našeg kraja te upoznali običaje drugih zemalja.
Učenici četvrtog, petog i osmog razreda također su se pridružili obilježavanju karnevala. Osmaši su uskočili u pidžame, a petaši i četvrtaši su ipak bili malo vredniji pa su sami izradili svoje maske i nacrtali prigodne crteže. Četvrtaši su nacrtali krasne maske zvončara te objasnili tradiciju zvončarstva u našem kraju.
Dječjom karnevalskom povorkom priveli smo projekt kraju.
Još jednom smo dokazali da se najljepše uči kroz igru
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Učenicima, učiteljim... |
Sigurnost i zaštita ... |
Kazališta u Rijeci |
> Hrvatsko narodno kaz... |
> Gradsko kazalište lu... |
> Hrvatski kulturni do... |
> Kulturni centar Kalv... |
Muzeji u Rijeci |
> Muzej grada Rijeke |
> Muzej moderne i suvr... |
> Prirodoslovni muzej ... |
> Pomorski i povijesni... |
> Peek & Poke - Retro ... |
> Državni arhiv u Rijeci |
Galerije u Rijeci |
e-časopisi |