preskoči na sadržaj

Osnovna škola Turnić Rijeka

Informatika - 5. razred

Rad s dijelovima crteža - polje bubamara

Autor: Jelena Kralj-Smiričić, 18. 9. 2017.

U programu Bojanje nacrtajte bubamaru kao na slici koristeći alate Elipsa, Krivulja, Brisalo i Ispuna bojom (kantica s bojom).

Bubamara

 

Kada nacrtate bubamaru kopirajte je desetak puta. Kopirane bubamare zrcalite okomito ili rotitrajte za neki od ponuđenih kuteva kako biste dobili polje bubamara.

 

Polje bubamara

 

Gotov crtež spremite pod nazivom Polje bubamara.bmp.




Školska marenda

Šetnja školom

Tableti 2020.g.

Tražilica


Napredno pretraživanje
Traži

Tableti - razne upute

Kalendar
« Prosinac 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji

Oglasna ploča
Grad Rijeka

Anketa
Vaš omiljen predmet je:

















Korisni linkovi
Carnet
CMS za škole logo
Osnovna škola Turnić Rijeka / Franje Čandeka 20, HR-51000 Rijeka / os-turnic-ri.skole.hr / os-turnic@os-turnic-ri.skole.hr
preskoči na navigaciju