Informatika - 5. razred
Rad s dijelovima crteža - polje bubamara
Autor: Jelena Kralj-Smiričić, 18. 9. 2017.
U programu Bojanje nacrtajte bubamaru kao na slici koristeći alate Elipsa, Krivulja, Brisalo i Ispuna bojom (kantica s bojom).
Bubamara
Kada nacrtate bubamaru kopirajte je desetak puta. Kopirane bubamare zrcalite okomito ili rotitrajte za neki od ponuđenih kuteva kako biste dobili polje bubamara.
Polje bubamara
Gotov crtež spremite pod nazivom Polje bubamara.bmp.
Školska marenda
Šetnja školom
Tableti 2020.g.
Tražilica
Tableti - razne upute
Kalendar
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Oglasna ploča
Grad Rijeka
Anketa
Vaš omiljen predmet je:
Korisni linkovi
Učenicima, učiteljim... |
Sigurnost i zaštita ... |
Kazališta u Rijeci |
> Hrvatsko narodno kaz... |
> Gradsko kazalište lu... |
> Hrvatski kulturni do... |
> Kulturni centar Kalv... |
Muzeji u Rijeci |
> Muzej grada Rijeke |
> Muzej moderne i suvr... |
> Prirodoslovni muzej ... |
> Pomorski i povijesni... |
> Peek & Poke - Retro ... |
> Državni arhiv u Rijeci |
Galerije u Rijeci |
e-časopisi |
Carnet