I ove školske godine imamo CODE CLUB u našoj školi.
Od školske godine 2019./2020. u našoj školi provodi se izvannastavna aktivnost programiranja, koja nosi naziv "Programeri GameRI".
Kurikulum će pokrivati teme iz programskog jezika Scratch kroz novootvoreni CODE CLUB pri našoj školi, koji će voditi učiteljica informatike Josipa Andrušić. U skoroj budućnosti pridružiti će nam se i studenti volonteri Odjela za Informatiku Sveućilišta u Rijeci.
Radionice će se održavati u dvije grupe u učionici broj 13.:
A grupa (2.razredi) : četvrtak 4. sat u jutarnjoj smjeni (od 10:45 do 11:35)
B grupa (5.a, 6.b, 7.b): svaki četvrtak 7. sat (od 13:15 do 14:15)
GameRi će u toku godine ići i u nekoliko posjeta izvan škole, pa će tako posjetiti Dom mladih, Udrugu Kulturni front iz Opatije, Odjel za Informatiku Sveučilišta u Rijeci..., ukratko upoznat ćemo društvene igre koje nam razvijaju logičko mišljenje i strateško planiranje, ali i kreativnost kako bi kasnije mogli stvarati svoje vlastite računalne igre u programskim jezicima.
Upoznat ćemo se i sa šahom kroz početne lekcije online škole šaha te se okušati u šahovskoj borbi protiv računala. Proučit ćemo i svijet Minecraft Education. Puno toga nas očekuje...
GameRI kurikulum:
Društvene igre: Šah, Ligretto, Jungle Speed, Catan, Azul, Dixit, Pandemic, i još mnoge druge...
Modul Scratch - CODE CLUB
Minecraft Education
Arduino
MicroBit
,,Kako postati zeleni potrošač?“ - sudjelovanje u natječaju
Autor: Josipa Andrušić, 31. 3. 2020.
Početkom ožujka, članovi izvannastavene aktivnosti programeri GameRI i dodatne nastave Informatike sa mentoricom Josipom Andrušić prijavili su se na natječaj kojeg je povodom obilježavanja Svjetskog dana prava potrošača raspisalo Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta u suradnji s Ministarstvom znanosti i obrazovanja. Tema natječaja za osnovne i srednje škole bila je ,,Kako postati zeleni potrošač?“. Natječajem se želi potaknuti mlade da u svrhu zaštite planeta za sadašnje i buduće generacije razmisle na koji način se može promijeniti način potrošnje tako da se prednost daje proizvodima proizvedenim na održivi način, odnosno onima koji su dobiveni uporabom manje količine resursa i smanjenjem negativnih učinaka na okoliš. Natječaj je bio otvoren od 11. veljače do 02.ožujka 2020. Obilježavanje Svjetskog dana prava potrošača bilo je planirano za 16.ožujka, no otkazano je zbog korona virusa. Iako nismo dobili glavnu nagradu pametnu klupu za školu, iznimno smo sretni i zadovoljni što je naš digitalni rad - prezentacija u digitalnom alatu Canva uvrštena u zbornik školskih radova Ministarstva gospodarstva na temu održive potrošnje, a možete je pogledati na sljedećoj poveznici. Zbornik u cijelosti možete pogledati na sljedećim poveznicama zbornik HR ili zbornik na engleskom jeziku. Osim prezentacije za prijavu na natječaju osmislili smo niz aktivnosti koje smo uvrstili u školski kurikulum za ovu i sljedeću školsku godinu , obzirom na važnost i aktualnost teme . Prijavnica je dostupna na poveznici.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Učenicima, učiteljim... |
Sigurnost i zaštita ... |
Kazališta u Rijeci |
> Hrvatsko narodno kaz... |
> Gradsko kazalište lu... |
> Hrvatski kulturni do... |
> Kulturni centar Kalv... |
Muzeji u Rijeci |
> Muzej grada Rijeke |
> Muzej moderne i suvr... |
> Prirodoslovni muzej ... |
> Pomorski i povijesni... |
> Peek & Poke - Retro ... |
> Državni arhiv u Rijeci |
Galerije u Rijeci |
e-časopisi |