preskoči na sadržaj

Osnovna škola Turnić Rijeka

Izvannastavna aktivnost - Programeri GameRI

I ove školske godine imamo CODE CLUB u našoj školi.

Od školske godine 2019./2020. u našoj školi provodi se izvannastavna aktivnost programiranja, koja nosi naziv "Programeri GameRI". 

Kurikulum će pokrivati teme iz programskog jezika Scratch kroz novootvoreni CODE CLUB pri našoj školi, koji će voditi učiteljica informatike Josipa Andrušić.  U skoroj budućnosti pridružiti će nam se i studenti volonteri Odjela za Informatiku Sveućilišta u Rijeci.

Radionice će se održavati u dvije grupe u učionici broj 13.:

A grupa (2.razredi) : četvrtak 4. sat u jutarnjoj smjeni (od 10:45 do 11:35)

B grupa (5.a, 6.b, 7.b): svaki četvrtak  7. sat (od 13:15 do 14:15)

GameRi će u toku godine ići i u nekoliko posjeta izvan škole, pa će tako posjetiti Dom mladih, Udrugu Kulturni front iz Opatije, Odjel za Informatiku Sveučilišta u Rijeci..., ukratko upoznat ćemo društvene igre koje nam razvijaju logičko mišljenje i strateško planiranje, ali i kreativnost  kako bi kasnije mogli stvarati svoje vlastite računalne igre u programskim jezicima.

Upoznat ćemo se i sa šahom kroz početne lekcije online škole šaha te se okušati u šahovskoj borbi protiv računala. Proučit ćemo i svijet Minecraft Education. Puno toga nas očekuje...

GameRI kurikulum:

Društvene igre:  Šah, Ligretto, Jungle Speed, Catan, Azul, Dixit, Pandemic, i još mnoge druge...

Modul Scratch - CODE CLUB

Minecraft Education

Arduino

MicroBit


GameRI aktivnosti

Sudjelovanje učenika na radionici Igre za poticanje algoritamskog razmišljanja

Autor: Josipa Andrušić, 2. 12. 2019.

U petak, 15.11.2019. učenici Osnovne škole Turnić  sudjelovali su  na radionici u sklopu STEM: Danas za sutra 2 konferencije

Tema radionice je EU Projekt GLAT: Igre za poticanje algoritamskog razmišljanja.  Voditeljice radionice su: doc. dr. sc. Martina Holenko Dlab, Ivona Franković, mag. inf. et educ. inf., Marina Žunić, mag.educ.inf. (Sveučilište u Rijeci, Odjel za informatiku).
Učenici koji pohađaju izvannastavnu aktivnost programeri GameRI te učenici 4.a razreda su u organiziranoj pratnji učiteljica informatike, Karoline Mesić i Josipe Andrušić, autobusnim  prijevozom   posjetili  Sveučilišni  Kampus  (gdje se radionica održala).

Cilj radionice i atmosferu iz sveučilišne učionice pogledajte pod Opširnije.

Cilj radionice je ukazati na mogućnosti primjene obrazovnih igara za poticanje algoritamskog načina razmišljanja kod učenika u svrhu pripreme za učenje programiranja. Osmišljavanjem i igranjem obrazovnih igara učenici  usvajaju koncepte iz programiranja (slijed koraka, varijabla, petlja, uvjet) i koncepte računalnog, algoritamskog razmišljanja (dekompozicija, prepoznavanje uzoraka, apstrakcija i algoritam). Također, na taj način  omogućeno je ostvarivanje specifičnih ishoda učenja iz različitih nastavnih predmeta.

Na radionici su učenici mogli  igrati i testirati  igre izrađene u vizualnom programskom jeziku Scratch te vježbati matematiku, provjeriti svoje znanje o zdravoj prehrani, godišnjim dobima, kulturnom-povijesnim spomenicima i sl. Nakon toga su svi prisutni učenici imali priliku izraditi jednostavnu igru u programskom jeziku Scratch – „Istjerivači duhova“

 




Školska marenda

Šetnja školom

Tableti 2020.g.

Tražilica


Napredno pretraživanje
Traži

Tableti - razne upute

Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Oglasna ploča
Grad Rijeka

Anketa
Vaš omiljen predmet je:

















Korisni linkovi
Carnet
CMS za škole logo
Osnovna škola Turnić Rijeka / Franje Čandeka 20, HR-51000 Rijeka / os-turnic-ri.skole.hr / os-turnic@os-turnic-ri.skole.hr
preskoči na navigaciju