I ove školske godine imamo CODE CLUB u našoj školi.
Od školske godine 2019./2020. u našoj školi provodi se izvannastavna aktivnost programiranja, koja nosi naziv "Programeri GameRI".
Kurikulum će pokrivati teme iz programskog jezika Scratch kroz novootvoreni CODE CLUB pri našoj školi, koji će voditi učiteljica informatike Josipa Andrušić. U skoroj budućnosti pridružiti će nam se i studenti volonteri Odjela za Informatiku Sveućilišta u Rijeci.
Radionice će se održavati u dvije grupe u učionici broj 13.:
A grupa (2.razredi) : četvrtak 4. sat u jutarnjoj smjeni (od 10:45 do 11:35)
B grupa (5.a, 6.b, 7.b): svaki četvrtak 7. sat (od 13:15 do 14:15)
GameRi će u toku godine ići i u nekoliko posjeta izvan škole, pa će tako posjetiti Dom mladih, Udrugu Kulturni front iz Opatije, Odjel za Informatiku Sveučilišta u Rijeci..., ukratko upoznat ćemo društvene igre koje nam razvijaju logičko mišljenje i strateško planiranje, ali i kreativnost kako bi kasnije mogli stvarati svoje vlastite računalne igre u programskim jezicima.
Upoznat ćemo se i sa šahom kroz početne lekcije online škole šaha te se okušati u šahovskoj borbi protiv računala. Proučit ćemo i svijet Minecraft Education. Puno toga nas očekuje...
GameRI kurikulum:
Društvene igre: Šah, Ligretto, Jungle Speed, Catan, Azul, Dixit, Pandemic, i još mnoge druge...
Modul Scratch - CODE CLUB
Minecraft Education
Arduino
MicroBit
Sudjelovanje učenika na radionici Igre za poticanje algoritamskog razmišljanja
Autor: Josipa Andrušić, 2. 12. 2019.
U petak, 15.11.2019. učenici Osnovne škole Turnić sudjelovali su na radionici u sklopu STEM: Danas za sutra 2 konferencije. Tema radionice je EU Projekt GLAT: Igre za poticanje algoritamskog razmišljanja. Voditeljice radionice su: doc. dr. sc. Martina Holenko Dlab, Ivona Franković, mag. inf. et educ. inf., Marina Žunić, mag.educ.inf. (Sveučilište u Rijeci, Odjel za informatiku). Cilj radionice i atmosferu iz sveučilišne učionice pogledajte pod Opširnije.
Učenici koji pohađaju izvannastavnu aktivnost programeri GameRI te učenici 4.a razreda su u organiziranoj pratnji učiteljica informatike, Karoline Mesić i Josipe Andrušić, autobusnim prijevozom posjetili Sveučilišni Kampus (gdje se radionica održala).
Cilj radionice je ukazati na mogućnosti primjene obrazovnih igara za poticanje algoritamskog načina razmišljanja kod učenika u svrhu pripreme za učenje programiranja. Osmišljavanjem i igranjem obrazovnih igara učenici usvajaju koncepte iz programiranja (slijed koraka, varijabla, petlja, uvjet) i koncepte računalnog, algoritamskog razmišljanja (dekompozicija, prepoznavanje uzoraka, apstrakcija i algoritam). Također, na taj način omogućeno je ostvarivanje specifičnih ishoda učenja iz različitih nastavnih predmeta.
Na radionici su učenici mogli igrati i testirati igre izrađene u vizualnom programskom jeziku Scratch te vježbati matematiku, provjeriti svoje znanje o zdravoj prehrani, godišnjim dobima, kulturnom-povijesnim spomenicima i sl. Nakon toga su svi prisutni učenici imali priliku izraditi jednostavnu igru u programskom jeziku Scratch – „Istjerivači duhova“
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Učenicima, učiteljim... |
Sigurnost i zaštita ... |
Kazališta u Rijeci |
> Hrvatsko narodno kaz... |
> Gradsko kazalište lu... |
> Hrvatski kulturni do... |
> Kulturni centar Kalv... |
Muzeji u Rijeci |
> Muzej grada Rijeke |
> Muzej moderne i suvr... |
> Prirodoslovni muzej ... |
> Pomorski i povijesni... |
> Peek & Poke - Retro ... |
> Državni arhiv u Rijeci |
Galerije u Rijeci |
e-časopisi |