2020-05-03 19:34:48 4. 5. 2020. 1. b razred
Dragi učenici! Protekli tjedan ste marljivo, redovito i točno ispunjavali sve vaše obveze. Bravo, trudite se i dalje tako!
Hrvatski jezik Pjesma A zašto ne bi, Grigor Vitez 1. Poslušaj pjesmu, klikni na link, http://www.dv-vinkovci.hr/images/Bajke_i_price_za_djecu/Grigor_Vitez/Grigor_Vitez_-_A_zasto_ne_bi.mp3 2. Plan ploče. U pisanku napiši velikim tiskanim slovima. Naslov napiši crvenom bojom. A ZAŠTO NE BI GRIGOR VITEZ
3. Pisanje. Ispod naslova napiši 5 rečenica koje počinju s riječima ZAŠTO NE BI...(primjer: ZAŠTO NE BI SVAKI DAN BIO SUNČAN?). Pazi, sve su rečenice upitne! Piši uredno velikim tiskanim slovima. Svaku rečenicu piši u novi red crtovlja.
Matematika Ponavljanje. Zbrajanje i oduzimanje 10 + 3, 13 – 3 1. Zbrajanje 10 + 3, klikni na link, https://wordwall.net/hr/resource/1537939 2. Zbrajanje 10 + 3, oduzimanje 13 – 3, klikni na link, https://wordwall.net/hr/resource/1537905 3. Zbrajanje do 20, bez prijelaza, zadatci riječima, klikni na link, https://wordwall.net/hr/resource/1429981 4. Zbrajanje do 20, bez prijelaza, klikni na link, https://wordwall.net/hr/resource/1429829
Priroda i društvo Cjelina i dijelovi 1. Otvori 96. i 97. stranicu udžbenika Istražujemo naš svijet 1. Promotri igračku na slici i odgovori usmeno na pitanja u rubrici RAZMISLI. CJELINA – igračka – se sastoji od manjih dijelova. 2. Promotri cjeline prikazane na 97. stranici udžbenika. Odgovori usmeno. Od kojih dijelova se sastoje? 3. Plan ploče. U pisanku prepiši velikim tiskanim slovima. Naslov napiši crvenom bojom.
CJELINA I DIJELOVI CJELINA SE SASTOJI OD DIJELOVA. CJELINA I NJEZINI DIJELOVI IMAJU RAZLIČITA SVOJSTVA. 4. Ponavljanje. Ponovi sve što smo danas naučili, klikni na link, https://www.bookwidgets.com/play/6EN8SF Zabavi se sastavljajući snjegovića, klikni na link, https://www.bookwidgets.com/play/CEE5SL Stavi nazive dijelova lica na ispravna mjesta, klikni na link, https://www.bookwidgets.com/play/YEE5RZ
Tjelesna i zdravstvena kultura Različiti mješoviti upori u mjestu i kretanju na tlu/spravama. Slobodno pretrčavanje prepreka do 20 cm visine. 1. AKTIVNOST Na sredini dvorišta ili neke prostorije u kući nacrtaj ili označi „baru“. Oponašaj skakanje žabe i skači polako prema „bari“. Kada stigneš u „baru“, ustani. Postupak ponovi nekoliko puta. 2. AKTIVNOST Ovu aktivnost moguće je provesti u dvorištu, vrtu, šumi… Pokušaj pronaći odgovarajuće mjesto tako da prvenstveno zaštitiš sebe i svoje zdravlje. Na terenu iskoristi različite prirodne prepreke (busen trave, manja lokva, grm, jarak) koje možeš svladati trčeći. Vježbu ponovi nekoliko puta.
Dopunska nastava (hrvatski jezik) Ponavljanje. 1. Pročitaj. Poveži riječ i sliku, spoji dijelove riječi i dopuni rečenice, klikni na link, https://www.e-sfera.hr/dodatni-digitalni-sadrzaji/cac4f1d5-4c1b-4575-94f9-ca72dada8f63/assets/interactivity/lj_1/index.html Pročitaj i riješi križaljku, klikni na link, https://www.e-sfera.hr/dodatni-digitalni-sadrzaji/cac4f1d5-4c1b-4575-94f9-ca72dada8f63/assets/interactivity/22_slagalica_rijeci_-_lj_2/index.html 2. Pisanje. Prepiši velikim tiskanim slovima. Dopuni rečenice riječima: ŠLJIVE, HALJINU, ŠKOLJKE. Korina rado jede _________. Mama čisti _________. Pepeljuga ima lijepu ________.
Radostan pozdrav, vaša učiteljica
|
Osnovna škola "Turnić" Rijeka |