2020-04-28 19:59:08

29. 4. 2020.

                                           

                                                   1. b razred

 

Hrvatski jezik

Lektira

1. Čitanje. Do 30. 4. 2020. trebali ste pročitati priču Kako sanjaju stvari te riješiti zadatke. Mnogi od vas već su to uradili. Odgovorite na još nekoliko zanimljivih pitanja.

2. Pisanje. Pitanja ne trebaš prepisivati u bilježnicu. Svaki odgovor piši u novi redak velikim tiskanim slovima. Odgovaraj cjelovitom rečenicom, piši uredno. Naslov piši crvenom bojom.

 

                                 BILJEŠKE  NAKON  ČITANJA

 

1. Kako si se osjećao/osjećala nakon čitanja priče Kako sanjaju stvari? Nacrtaj i oboji.

 

 

2. Čemu te je priča poučila, o stvarima se ne može ili može maštati?

3. Odaberi jednu stvar iz svoje sobe. Napiši o čemu mašta i nacrtaj je. Radujem se vašim maštovitim odgovorima i lijepim crtežima.

 

Matematika

Oduzimanje  13 - 3

1.  Ponavljanje. Otvori udžbenik Moj sretni broj 1  na 112. stranici i riješi zadatak ZNAM.

2. U e-UČIONICI poslušaj zvučni zapis gledajući sliku u udžbeniku ili sliku ispod zvučnog zapisa na linku, https://www.e-sfera.hr/dodatni-digitalni-sadrzaji/59920a6f-fee8-4454-aeb3-edde83c42973/

3. Riješi zadatke u udžbeniku na 112. i 113. stranici. Kako bi ti računanje zadatka bilo lakše i jasnije možeš se služiti  brojevnom crtom ili ravnalom.

4. Plan ploče. U bilježnicu za matematiku prepiši.

 

                                       ODUZIMANJE  13 - 3

13 - 3 = 10 

10 = 13 - 3

5. Samoprocjena. Provjeri još jednom svoje uratke i sam/sama procjeni svoje rezultate. Jes li i koliko zadovoljan/na današnjim radom? Vrijeme je za samoprocjenu, nacrtaj!

 

 

 

Priroda i društvo/Likovna kultura

Tvari i njihova svojstva

1. Promotri sliku na 94. stranici udžbenika Istražujemo naš svijet 1. Što vidiš u parku na slici? Od čega su načinjeni predmeti koje vidiš? Pročitaj!

PREDMETI MOGU BITI IZRAĐENI OD RAZLIČITIH TVARI: PLASTIKE, STAKLA, TKANINE, DRVA, METALA, GUME I SL. TVARI SE MEĐUSOBNO RAZLIKUJU PREMA SVOJSTVIMA. PREDMETI MOGU BITI GLATKI, HRAPAVI, ČVRSTI, MEKANI..

2. Na 95. stranici udžbenika promotri predmete, njihova svojstva i od čega su izrađeni.

3. Plan ploče. U pisanku nacrtaj po želji po jedan predmet od plastike, stakla, tkanine, metala, drva i gume. Naslov napiši velikim tiskanim slovima crvenom bojom.

 

                                     TVARI I NJIHOVA SVOJSTVA

 

4. Uči i zabavi se razvrstavajući predmete. Klikni na link,  https://www.bookwidgets.com/play/CEB3WM

 

Likovna kultura

HRAPAVA I GLATKA POVRŠINA - ŽIVOTINJA

1. PRIPREMI: plišanu igračku, plastičnu lopticu, koru drveta, plastičnu vrećicu

2. Opipaj predmete koje si pripremio/pripremila. Kakva im je površina? Uočili ste da je površina tih premeta čupava, topla, meka, hladna, glatka, hrapava…    

3. Površina jest vanjski izgled neke plohe odnosno nekog predmeta. Znamo da životinje imaju različite površine, neke imaju kožu, neke perje, neke krzno, neke oklop, a neke ljuske. Koje životinje imaju glatku površinu? (zmija, puž); Koje životinje imaju hrapavu površinu? (kornjača, krokodil); Koja životinja ima bodljikavu površinu? (jež); Tko je čupav? (lav).                                                                                                                                                                                                                                                                  4. Zadatak. Vaš zadatak je oblikovati od plastelina životinju pazeći pritom na izgled njezine površine. Ona može biti hrapava, glatka, čupava, pernata, skliska, bodljikava...                                                       

5. Domaći plastelin.  Ako kod kuće nemaš plastelin, nije problem. Uz pomoć odrasle osobe napravi domaći plastelin. Poveznica ispod će ti pokazati jedan od načina pravljenja domaćeg plastelina.

https://youtu.be/esT2tQRdq9I

6. Zadatak iz prirode i društva i likovnog napraviti do 6. 5. 2020. godine.

 

                           Radostan pozdrav, vaša učiteljica

 

 


Osnovna škola "Turnić" Rijeka