2013-10-10 15:28:00 Dobitnici smo Županijske nagrade za najuspješniju odgojno-obrazovnu ustanovu u Primorsko-goranskoj županiji Dragi roditelji, učenici! Veliko nam je zadovoljstvo podijeliti sreću i ponos, s Vama dragi roditelji, učenici, posjetioci naše WEB stranice i pohvaliti se Županijskom nagradom za najuspješniju odgojno-obrazovnu ustanovu u Primorsko-goranskoj županiji koju smo dobili 4. listopada 2013. godine povodom Svjetskog dana učitelja.
U atriju Pomorskog i povijesnog muzeja 4. listopada u 12 sati održana je svečanost povodom Svjetskog dana Učitelja, a Primorsko-goranska županija je već tradicionalno nagradila najuspješnije odgojno-obrazovne ustanove i djelatnike. Pozdravljajući uzvanike, župan Zlatko Komadina naglasio je veliki društveni značaj prosvjetnih djelatnika te im se zahvalio na velikom trudu, zalaganju i ljubavi koju kroz svoje zvanje posvećuju budućim generacijama. O najuspješnijim odgojno-obrazovnim djelatnicima i ustanovama odlučilo je Županijsko povjerenstvo za dodjelu županijske nagrade u povodu Međunarodnog dana učitelja. Najboljim odgojno-obrazovnim djelatnicima Primorsko-goranska županija dodjeljuje po 3.000,00 kuna, a ustanovama po 6.000 kuna nagrade. Najuspješniji odgojno-obrazovni djelatnici u Primorsko-goranskoj županiji:
1. Branka Cvija, Dječji vrtić "Radost", Crikvenica Najuspješnije odgojno-obrazovne ustanove u Primorsko-goranskoj županiji:
1. Dječji vrtić "Cvrčak i mrav", Tribalj
Dolaskom na mjesto ravnatelja škole prije godinu i pol dana krenula sam od pretpostavke kako svaka škola ima svoju populaciju, materijalne pretpostavke, nastavno i drugo osoblje, programe, udžbenike. Imala sam veliko povjerenje u svoje kolege i suradnike. Krenuli smo u određeni transformacijski proces kroz razne segmente: od učenja i poučavanja po kojemu se jedna obrazovna ustanova razlikuje od druge, komunikacijski proces, permanentno usavršavanje i napredovanje zaposlenih, međuljudski odnosi, savjetovanje, ozračje , kultura, procjena uspješnosti zaposlenika itd. Naposljetku, svaka obrazovna institucija razlikuje se i po svojim kvantitativnim i kvalitativnim segmentima. Brojem uspješno završenih učenika, znanjima, vještinama, vrijednostima, kompetencijama kojima učenička populacija napušta školu i odlazi u naredni stupanj obrazovanja. Nama je vrlo važno imati povratnu informaciju o dometu koji smo postigli, a za to je osobito značajna reakcija okoline koja povratnim obavijestima doprinosi kako samim ulazima u sustav (nove učeničke populacije) i transformacijskim procesima unutar same škole. Svjesni smo da bilo kakva promjena ili pokušaj rješavanja problema ne može imati povoljan rezultat ukoliko nemamo osobne odgovornosti i senzibiliziranosti za eventualni problem. Uloga učitelja i njegove osobne odgovornosti iznimno je važna, pa čak i presudna u kvalitetnom izvođenom nastavnom procesu. Otvorena i trajna komunikacija, zajedničko odlučivanje zasigurno doprinosi uspješnosti pedagoških i drugih radnih procesa u njoj. Ukoliko želimo u ovim prilično obeshrabrujućim općedruštvenim uvjetima školu dovesti ponovno na pijedestal u društvu koji joj pripada, svi mi koji smo sudionici odgojno – obrazovnog procesa moramo biti svjesni nepobitne činjenice, kako znanje, umijeće, stavovi i vrijednosti su kategorije koje će našoj djeci i svim budućim, novim generacijama biti temeljni kriterij za procjenu vlastite učinkovitosti.
Bilo bi neskromno reći da nismo ponosni na dosadašnja postignuća. Ova nagrada samo je dokaz kako bez uloženog truda, dobre organizacije, strpljivosti, znanja , nema rezultata, jer …“nemojmo pomisliti da se podmornice grade čitajući Julesa Vernea“…..
Ravnateljica: Ljiljana Kulaš-Jutrović, prof. |
Osnovna škola "Turnić" Rijeka |